
Det kan være din hobby skal være at lave en europæisk elektronikdimsebutik uden 600% markup :)
Other accounts: EvilCartyen@lemmy.world

Det kan være din hobby skal være at lave en europæisk elektronikdimsebutik uden 600% markup :)

Mangler lige et lille angreb fra Israel på Libanon og så er den våbenhvile død igen

Mon ikke det først skal implementeres upstream og så kommer downstream senere.

Er det her ikke et problem for alle chromium-baserde browsere? Altså at de fjerner support for adblocker-extensions.

Virker stadig fint i Firefox 🙂

Men det lyder åbenbart sejt nok til at Musk skal være trillionær. Fucking spis de rige, ik.

Tjah… Ukraine siger det er dem, Rusland siger det er Ukraine, så vidt jeg ved siger vestlige efterretningstjenester det samme…
Ukraine plejer også at kommentere på når russisk topfolk falder ud af vinduer og den slags, så det er ikke fordi de bare altid siger at det er dem.
Jeg har ikke rigtigt nogen grund til at betvivle at det er Ukraine.

Den Ukrainske efterretningstjeneste plejer at være helt åbne omkring det, de vil gerne vise at man ikke kan gemme sig i Moskva. Lægge ekstra pres på det russiske militær.
Se fx:

De fleste af de her attentater har været gennemført af Ukrainske agenter, helt legitimt i mine øjne.

Jeg håber bare vi er klar hvis de gør noget rigtigt dumt.
Altså, det tænker jeg ikke rigtigt vi er, men der er heldigvis 150.000 NATO soldater i Baltikum. Det er vel ikke nok til at vinde en krig, specielt ikke når vi ikke har nogle droner osv, men det kan vel afskrække en del.
Spm. er om vi ville opnå kontrol med luftrummet. Hvis vi kan det, så er meget muligt.

Demonstrere modstand mod monarkiet? Det er vel ganske legitimt.
Jeg er virkeligt også godt tilfreds med Ubuntu, også fordi jeg kan smide det på mine børns og min svigermors maskine og de har ingen problemer eller spm.
Pr definition tjener 50% jo mindre end medianlønnen. I nogle sektorer er den lavere, I andre højere.
Se mere på https://loen.dk/blog/median-loen-danmark
Medianlønnen i dk var 42.000 I 2022, så halvdelen af dem der får løn i dk tjener altså under det. Og hvor mange af dem der tjener mere er “arbejdere”?

Det kræver også fejlkoder man kan stole på, en af mine biler viste weird fejlkoder hver gang det var fugtigt vejr men der var ikke noget galt, det var falsk alarm hver gang.
Royalistræset
Man kunne jo bare kalde det Kongeløbet
Det er så irriterende at det hedder Royal Run, selv kongehuset er åbenbart ligeglad med vores modersmål.
Er det for at holde herningenserne væk fra os andre?
Hvilken konkurrence? Ift transport eller elektronikproduktion?