• DaKoTa@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    8
    ·
    9 days ago

    Jeg fatter ikke at han ikke er på et plejehjem. Han virker absolut ikke klar i hovedet mere, og det er ofte at man har set ham sove på jobbet. Men jeg kan ikke engang sige at jeg er målløs mere, fordi det er jo bare standarden nu

      • DaKoTa@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        8 days ago

        Der var engang hvor han trods alt var mere klar i hans vrøvlen, nu snøvler han mens han vrøvler og det virker mere tilfældigt at ord der kommer ud. Idk, han virker bare ikke skarp på samme måde som han gjorde under hans første tur som præsident. Og det er mere skræmmende at have en senil maga trump ved roret end bare standard maga trump

        • lnv@@feddit.dk
          link
          fedilink
          arrow-up
          2
          ·
          5 days ago

          Jeg tror man skal adskille retorisk og repræsentativ skarphed i embedet, kontra generel politisk forsvarlighed. Jeg giver dig ret i det første. :-D