Jeg håber bare vi er klar hvis de gør noget rigtigt dumt.
Altså, det tænker jeg ikke rigtigt vi er, men der er heldigvis 150.000 NATO soldater i Baltikum. Det er vel ikke nok til at vinde en krig, specielt ikke når vi ikke har nogle droner osv, men det kan vel afskrække en del.
Spm. er om vi ville opnå kontrol med luftrummet. Hvis vi kan det, så er meget muligt.
Ja, det er ikke ligefrem BREAKING NEWS, det har jo været åbenlyst i et stykke tid at Rusland opruster langs grænsen.
Jeg håber bare vi er klar hvis de gør noget rigtigt dumt.
Altså, det tænker jeg ikke rigtigt vi er, men der er heldigvis 150.000 NATO soldater i Baltikum. Det er vel ikke nok til at vinde en krig, specielt ikke når vi ikke har nogle droner osv, men det kan vel afskrække en del.
Spm. er om vi ville opnå kontrol med luftrummet. Hvis vi kan det, så er meget muligt.