• kolmaskommentoija@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    7
    ·
    12 days ago

    Aina surettaa ja vihastuttaakin näissä, kun hetki vaan kauhistellaan. Voi voi, aika kauheaa on juu :(
    Ja sitten asiat unohdetaan ja mitään ei tapahdu. Turhaa tuotakin keskustelua on varmaan käydä, kun se ei muuta mitään, ja liukuminen yövartijavaltioon, fasismiin ja ties mihin paskaan sen kuin jatkuu jatkumistaan. Kun edes osaisin ehdottaa jotain ratkaisua siihen, enkä vaan kitisisi itsekin, mutta kyllä tässä on ideat lopussa jo, ja toivokin heitetty ajat sitten narikkaan.