”Isoveljellä” on entistä paremmat työkalut kansalaisten tarkkailuun. Siksi nyt olisi hyvä hetki käydä julkinen keskustelu valvonnan pelisäännöistä, kirjoittaa tutkiva toimittaja Eero Mäntymaa.
Aina surettaa ja vihastuttaakin näissä, kun hetki vaan kauhistellaan. Voi voi, aika kauheaa on juu :(
Ja sitten asiat unohdetaan ja mitään ei tapahdu. Turhaa tuotakin keskustelua on varmaan käydä, kun se ei muuta mitään, ja liukuminen yövartijavaltioon, fasismiin ja ties mihin paskaan sen kuin jatkuu jatkumistaan. Kun edes osaisin ehdottaa jotain ratkaisua siihen, enkä vaan kitisisi itsekin, mutta kyllä tässä on ideat lopussa jo, ja toivokin heitetty ajat sitten narikkaan.
Aina surettaa ja vihastuttaakin näissä, kun hetki vaan kauhistellaan. Voi voi, aika kauheaa on juu :(
Ja sitten asiat unohdetaan ja mitään ei tapahdu. Turhaa tuotakin keskustelua on varmaan käydä, kun se ei muuta mitään, ja liukuminen yövartijavaltioon, fasismiin ja ties mihin paskaan sen kuin jatkuu jatkumistaan. Kun edes osaisin ehdottaa jotain ratkaisua siihen, enkä vaan kitisisi itsekin, mutta kyllä tässä on ideat lopussa jo, ja toivokin heitetty ajat sitten narikkaan.