Reddit blackout leaver
- 20 Posts
- 142 Comments
0485@lemmy.worldto
Asklemmy@lemmy.ml•What's a gadget or appliance that you purchased that you would wholeheartedly recommend to others?English
3·2 months agoThanks for sharing. That is pretty neat!
0485@lemmy.worldto
Asklemmy@lemmy.ml•What's a gadget or appliance that you purchased that you would wholeheartedly recommend to others?English
4·2 months agoAny particular model you can recommend?
0485@lemmy.worldto
Gaming@lemmy.ml•Injured gamer looking for single-handed gamesEnglish
2·2 months agoHow about getting a joystick and trying some flight sim? It can definitely be done with one hand!
And “korg” in Swedish means basket. Basket also means basketball.
0485@lemmy.worldto
homeassistant@lemmy.world•What device are you guys hosting on?English
3·2 months agoI host on a raspberry pi 4 in a Docker container. Ive added an ssd to the pi for longevity!
It’s not about the price itself. It’s about the lack of transparency. Not being open with a 100% increase is not a good look.
Sadly you’re not grandfathered. You’ll get a 25% discount for the first year if you’re already a paying customer.
Det handlar mer om det icke transparenta sättet som höjningen skett som inte lirar med mina egna värderingar.
Men det var ju bra får man säga, bra tillfälle att migrera till vaultwarden!
Har provat KeePassXC flera gånger men som du säger. Finns inget riktigt bra sätt att synka valvet.
Yes indeed.
I had my renewal email come through today. Here is what is says: Your Bitwarden Premium subscription renews in 15 days. The price is updating to $1.65/month, billed annually. As an existing Bitwarden customer, you will receive a one-time 25% loyalty discount for this year’s renewal. This renewal will now be billed annually at $14.85 + tax.
Riktigt bra priser nu! Passa på!
Har aldrig hört talas om Jolla. Hur kommer det sig att du valde den över något annat?
Jag fattar vad du menar! Det verkar som att just Graphene ska ha bra stöd för de absolut flesta apparna. Jag tror det är lugnt för min del då jag är ganska basic med vad jag använder min telefon till. Men visst, allt beror ju på vad man använder sin telefon till.
Härligt. Det låter jättebra! Jag använder aldrig contactless pay på telefonen ändå så det är inget hinder. Så länge BankID, Swish och bankappen funkar så är jag nöjd! Tack för infon! Kommer bli gött att gå över!
0485@lemmy.worldto
Linux@lemmy.ml•Systemd preparing to comply with age verification lawsEnglish
14·3 months agoYeah. I always use a fake date anyways so it’s not like it matters.








Jeez vad tiden går. 15 år sedan studenten!